LinkedIn – Céges profil és marketing célú felhasználás
- Mi is az a LinkedIn?
- Ha már regisztráltál LinkedIn-re, hozd létre a céges oldalad
- Engedd, hogy segítsünk! Kérj időpontot díjmentes konzultációnkra!
- Használjunk SEO-t/keresőoptimalizálást
- Készítsd kreatív tartalmakat, keltsd fel a célközönséged figyelmét
- Hogyan szerezz több követőt
- Használj hashtageket
- Használd a négy-egy-egy szabályt
- Díjmentes konzultációnk keretében eláruljuk hogyan kivitelezhető.
Olyan lehetőségeket és tippeket szeretnénk megosztani veletek, amikkel kezdőként vagy akár középhaladóként is jóval többet hozhatsz ki az egyik legnagyobb közösségi média felületen vállalkozásodból. Ugye Te is hallottál már a LinkedIn-ről? Az egyik legnagyobb üzleti közösségi média, hasonló mint a Facebook, csak szakmai megközelítésben.
Mi is az a LinkedIn?
Egy kifejezetten szakembereknek létrehozott közösségi felület, ahol már több száz millió felhasználó van jelen a világ számos országából. A Facebook-kal ellentétben nem a baráti viszonyokat próbálja erősíteni, hanem különböző szakemberekkel erősíti a meglévő üzleti kapcsolatokat, vagy segít létrehozni újakat.
A közösségi oldalra ingyenesen lehet regisztrálni, azonban vannak prémium fiókok is, amik több funkciót tesznek elérhetővé számunkra. Nem csak a LinkedIn keresőjében, hanem a keresőkben is megtalálhatnak minket az érdeklődők.
Az egyik leghatékonyabb, sokak által kihasználatlan online marketing eszköz egy vállalkozás életében.
Ha szeretnéd felgyorsítani az üzleti kapcsolataiddal történő kapcsolatfelvételt, importálhatsz be külső listát – például gmailből – így megkönnyíted, hogy rátalálj már meglévő partnereidre.
A cégeknek elengedhetetlen, hogy rendelkezzenek LinkedIn profillal, mert ez az a platform, ahol potenciális ügyfeleket és partnereket szerezhetnek, valamint számukra a legjobb munkatársakat is.
Jóval hatékonyabban szerepel lead generálásban, mint más közösségi média felületek. Ehhez nem elegendő regisztrálni az oldalra, optimalizálnunk és kell a profilunkat/oldalunkat.
Ha már regisztráltál LinkedIn-re, hozd létre a céges oldalad
A céges oldal létrehozásának elengedhetetlen feltétele, hogy regisztráljunk, a bejelentkezést követően lehetőségünk lesz rá.
Ezt követően keresd meg a jobb felső sarokban található 9 négyzetből álló ikont (profilképed mellett) és kattints a jobb oldali menüsáv alján található Create a Comapny Page + menüpontra.
A megjelenő oldalon add meg vállalkozásod nevét, válassz egy linkedin.com/company/ kezdetű egyedi url-t, valamint oszd meg weboldalad címét, logód és néhány információt. Az adatok megadását követően kattints a create page gombra.
Ezzel el is készült a vállalkozásod LinkedIn oldala, amit már használatba vehetsz, viszont célszerű finomítani, hiszen ez még csak egy kezdetleges megjelenés. Állíthatsz be borítóképet, megoszthatsz bejegyzéseket, használhatsz hashtageket (címkéket).
Az oldal tetején a build your page állapotsáv jelzi, hány százalékban készültél el az üzleti oldaladdal.
Engedd, hogy segítsünk! Kérj időpontot díjmentes konzultációnkra!
Használjunk SEO-t/keresőoptimalizálást
A LinkedIn oldalak gyakran az első oldalon jelennek meg a keresők találatai között. Ennek előnyét számos vállalkozás élvezi, hiszen benne van a legjobb találatokban.
Több igen egyszerű módja is van a keresőoptimalizálásnak egy oldalon. Érdemes megadnunk az oldal leírását, használjunk kulcsszavakat. Törekedjünk a lényegretörő és kulcsszavakban gazdag tartalomra.
Kiemelkedően fontos, mert egy SEO barát LinkedIn oldal növeli az online jelenlétünket és megjelenésünket.
Készítsd kreatív tartalmakat, keltsd fel a célközönséged figyelmét
Ossz meg képeket, diagramokat, prezentációkat, vagy akár videós tartalmakat a követőiddel.
Néhány jó tanács, hogy jobb minőségű tartalmad legyen:
- Legyél lényegretörő, használj figyelemfelkeltő címeket
- Használj látványos grafikai vagy videós tartalmakat, hogy kitűnjön a tartalmad
- Készíts tömör, de releváns tartalmat a célközönségednek
- Ossz meg információt vagy tudást, kérdezz az olvasóidtól, vagy vedd rá őket, hogy vegyék fel a vállalkozásoddal a kapcsolatot
A gyakori és rendszeres bejegyzések és megosztások a LinkedIn felületen is fontosak ahhoz, hogy elérjük a követőinket. Célunk a célcsoportunk megtalálása és megtartása.
Hogyan szerezz több követőt
Ha szeretnénk növelni a válallkozásunk népszerűségét és jelenlétét a szakmai és piaci területünkön, akkor szükségünk lesz még több követőre.
Ha a látogatók látják, hogy aktívak vagyunk a LinkedIn üzleti oldalunkon, akkor pozitívan fogunk megjelenni a tudatukban, és fontos szereplőként fognak tekinteni ránk az adott piacon belül.
Helyezz el követés gombot a weboldaladon, amivel népszerűsítheted az üzleti oldalad. Ezzel is hozzájárulhatunk a közösségi felületen való növekedésünkhöz. Oszd meg más közösségi felületeken is, jusson el minél több emberhez.
Használj hashtageket
A jól megválasztott releváns hashtagek (kulcsszavak) használata rendkívül fontos ezen a felületen is.
Lehetőséged van lokális hashtageket is használni, ami lehet helyi, nemzeti vagy nemzetközi is akár. Használj az ügyfeleid elérésére specifikus kulcsszavakat. Lépj kapcsolatba hasonló témakörben tevékenykedő szakemberekkel.
Használd a négy-egy-egy szabályt
A négy-egy-egy szabály alapján minden negyedik bejegyzésednek repostnak, azaz újra megosztásnak kell lennie.
Ossz meg más weboldalról származó, de a vállalkozásodhoz valamilyen formában kapcsolódó szöveges vagy videós tartalmat.
Válassz olyan tartalmat, amivel a követőid kapcsolódhatnak egymással, így növelve a kapcsolatépítést.
Reagálj a követőid üzeneteire és kommentjeire, így növelve a hitelességed és a céged népszerűségét.
Díjmentes konzultációnk keretében eláruljuk hogyan kivitelezhető.
- All Posts
- Blog
Performance marketing a teljesítményre fókuszálva A tartalomból: Miért fontos a brand és a brandépítés? Milyen brandépítés létezik? A brandépítés lépései…
Hatékony landing oldalt szeretnél? Hoztunk néhány hasznos tippet! A tartalomból: Miért fontos a brand és a brandépítés? Milyen brandépítés létezik?…
Brandet vagy terméket építsünk? Online brandépítés lépései A tartalomból: Miért fontos a brand és a brandépítés? Milyen brandépítés létezik? A…