Google megjelenés: SEO vagy PPC?
- Google megjelenés – SEO, PPC: SEM
- Amit célszerű figyelembe venned
- Akkor melyiket válasszam?
- Vegyük fel a kapcsolatot és beszéljünk a kérdéseidről!
- Néhány hasznos tanács a Google megjelenéshez és a SEO barát weboldal kialakításához
- Hogyan tud segítségedre lenni a BRANDRE FEL?
- Egyeztessünk egy időpontot, neked mikor lenne alkalmas egy díjmentes konzultáció!
Rengeteg olyan vállalkozás van, akik szeretnének bizonyos kulcsszavakra a Google kereső első oldalán, illetve annak tetején megjelenni. Ezáltal is növelve bevételüket, kihasználva a keresőmarketing lehetőségeit. De hogyan induljunk el? Fontos beszélnünk a SEO és a PPC fogalmáról és ezek lehetőségeiről.
Google megjelenés – SEO, PPC: SEM
A SEM (Search Engine Marketing/keresőmarketing) sokaknak egyet jelent a Google keresőben elért helyezéssel. Lehetőleg az első oldalon, vagy az első 3 helyezett közötti megjelenés a cél. Valóban, a keresőmarketing az online marketing egy olyan fajtája, aminek az eszközeivel a weboldalunk láthatóságát növelhetjük a keresők találati listáin. A SEO és a PPC alkotja a SEM-et, keresőmarketinget.
A SEO (Search Engine Optimization) nem más, mint a keresőoptimalizálás, a weboldalak organikus (nem fizetett) megjelenésének javítása. Ez egy olyan folyamat, ami bár “ingyenes”, ugyanakkor egy lassú folyamat, de a hatása hosszú távon élvezhető. Minél jobb helyezést érünk el az adott kulcsszavakra és minél többször jelenünk meg weboldalunkkal, annál több látogatót szerezhetünk a keresőből.
A Google találati listájának felső pozícióira más módon is be lehet kerülni, méghozzá PPC (Pay Per Click) fizetett hirdetéssel. Ez egy kattintás alapú hirdetési forma. Ahol nem csak a kattintás, hanem a konverzió után is fizethetünk. Egy napi fix költségkereten belül tudsz hirdetni a potenciális ügyfeleidnek.

Amit célszerű figyelembe venned
- PPC fizetős hirdetéssel azonnali eredményeket érhetsz el, a SEO eredménye akár több hónap is lehet
- Egy jól optimalizált, felhasználóbarát weboldal számos látogatót hozhat, a fizetett hirdetésnél is hatékonyabban
- a SEO a legköltséghatékonyabb online marketing eszköz, ami hosszútávon olcsóbb
- PPC kampányok addig nyújtanak azonnali eredményeket, amíg fizetsz érte, ha kimerül a keret, azonnal megszűnik
- Egy jól beállított PPC kampány sokszor eredményesebben konvertál az organikus megjelenéssel szemben
Akkor melyiket válasszam?
Amit még az elején fontos eldöntenünk, hogy azonnali eredményre van-e szükségünk, vagy kezdetben kevesebb találattal is beéred és hosszú távra tervezel.
Ha a válaszod az, hogy azonnali eredményt érnél el, akkor az eredmények fenntarthatóságának érdekében elengedhetetlen a hirdetések finanszírozásának költségét biztosítanod.
Ez legyen egy általad meghatározott havi fix költségkeret, aminek napi szintű költségét te határozhatod meg a Google Ads hirdetések beállítása során.
Abban az esetben, ha hosszú távon gondolkodsz, és szeretnél költséghatékonyan növekedni, akkor válaszd a SEO-t. A PPC csak addig hatékony, amíg tudod fizetni, a keresőoptimalizálással kisebb befektetésekkel nagyobb eredményeket is elérhetsz.
Kerülj be az első 3 közé az általad hasznosnak ítélt kulcsszavakra és szerezd meg a potenciális ügyfeleidet!
Vegyük fel a kapcsolatot és beszéljünk a kérdéseidről!
Néhány hasznos tanács a Google megjelenéshez és a SEO barát weboldal kialakításához
Tartsd szemed előtt a keresőmotorok működését. A Google keresőmotor algoritmusai folyamatosan változnak, a weboldalak helyezései időszakosan újra rangsorolódnak. Ha megérted az alapvető működését, a kulcsszavak optimalizálását és a minőségi tartalmak létrehozását, biztos előnnyel indulsz az online piaci versenyben.
Kutasd fel a releváns kulcsszavakat, mert ezek a keresőoptimalizálás alapvetői elemei. Használj kulcsszókutató eszközöket, akár a Google Trends oldalt, akár a Google Ads kulcsszótervezőjét, vagy például a SEMrush szoftverét. Válassz olyan kulcsszavakat, amik relevánsak és informatívak a vállalkozásod szempontjából, és amit mások is gyakran használnak a keresések során.
Optimalizáld a weboldalad, mert a Google megjelenés során fotos és elengedhetetlen, hogy a címsorok, a meta leírások és a tartalmak relevánsak és informatívak legyenek. Használj képi elemeket, figyelj oda azok alt tagjeire, adj hozzá külső és belső hivatkozásokat, és szerezz külső hivatkozásokat amik a weboldaladra mutatnak.
Írj minőségi tartalmat, mert ez fontos a Google megjelenéshez és a Google hirdetések hatékonyságához. Készíts olyan tartalmakat, amik jól megfogalmazott tartalmakkal vannak tele és vonzzák a látogatókat, növelik az elköteleződésüket. Az elkészült tartalmakat juttasd el minél több emberhez akár fórumokon, közösségi médiában vagy hirdetéseken keresztül.
Hogyan tud segítségedre lenni a BRANDRE FEL?
A BRANDRE Fel Digitális Marketing Ügynökség full service szolgáltatásaival lefedi a partnerei igényeit, és azt a lehető legrövidebb idő alatt a legnagyobb hatékonysággal végzi el.
Az elvégzett szolgáltatások mellett tanácsadást is biztosítunk, hogy feltárjuk a további lehetőségeket, amikkel növelheted vállalkozásod hatékonyságát, optimalizálhatod a Google megjelenésed, és felveheted a versenyt a konkurens vállalkozásokkal.
Ha úgy érzed segítségre van szükséged a Google megjelenés fokozosában és jobb pozíció elérésében, fordulj hozzánk bizalommal és beszéljünk az elképzeléseidről, céljaidról!
Üzenetet a kapcsolat oldalon keresztül tudsz küldeni a részünkre.
Egyeztessünk egy időpontot, neked mikor lenne alkalmas egy díjmentes konzultáció!
- All Posts
- Blog

Performance marketing a teljesítményre fókuszálva A tartalomból: Miért fontos a brand és a brandépítés? Milyen brandépítés létezik? A brandépítés lépései…

Hatékony landing oldalt szeretnél? Hoztunk néhány hasznos tippet! A tartalomból: Miért fontos a brand és a brandépítés? Milyen brandépítés létezik?…

Brandet vagy terméket építsünk? Online brandépítés lépései A tartalomból: Miért fontos a brand és a brandépítés? Milyen brandépítés létezik? A…